De Huisdiersuper.be probeert het bestelproces zo transparant mogelijk te houden voor onze klanten

Bestellen

Transparant bestelproces

De Huisdiersuper.be probeert het bestelproces zo transparant mogelijk te houden voor onze klanten. Bij ons vindt u dus geen onaangename verassingen aan het einde van uw bestelling waardoor de prijs hoger is dan weergegeven.

Alle prijzen die wij op de website publiceren zijn zoals ze zijn. Om een goede service te garanderen vragen wij een kleine bijdrage in onze verzendkosten. Deze houden wij voor u zo laag mogelijk!

Bestelproces van De Huisdiersuper.be:

Wij streven ernaar het bestellen van een artikel in onze webwinkel zo eenvoudig mogelijk te houden. In slechts enkele korte stappen heeft u het hele bestelproces afgerond. Hieronder treft u een korte uitleg van iedere stap.

Bestellen:

Klik bij het artikel van uw keuze op de knop "bestellen". U komt nu terecht in de winkelwagen.

U heeft nu de volgende keuzes:
 U rekent direct het geselecteerde product af door op "doorgaan naar kassa" te klikken
 U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "verder winkelen". Kies vervolgens de categorie waar u verder wilt winkelen.
 U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. Klik daarna op de knop "coupon gebruiken" en u zult zien dan de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.

Betaaloverzicht:

Om het voor uw makkelijk en overzichtelijk te houden ziet u bij De Huisdiersuper.be alle details op 1 pagina. Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij enkele gegevens nodig. Hoewel het bestelproces zo eenvoudig mogelijk is gehouden lichten wij hieronder de 3 stappen in het kort toe.

Afhalen winkel showroom en afhaalcentrum Komt u bij onze winkel, showroom of afhaalcentrum de goederen zelf ophalen dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. GRATIS Stap 1- FACTUURADRES

Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij enkele gegevens van u nodig. Bent u een bestaande klant? Dan kunt u hier inloggen met uw email-adres en wachtwoord. Bent u nog geen klant? Dan dient u hier uw gegevens in te voeren. Als u als nieuwe klant de gegevens heeft ingevuld raden wij aan het vakje "Maak een account aan voor uw volgende bezoek" aan te vinken. Zo kunt u makkelijk en snel inloggen bij volgende bestellingen. Wilt u de bestelling op een andere adres ontvangen? Dit is geen punt. U kunt dit adres invullen door het vinkje in het vakje "Verzenden naar hetzelfde adres" uit te zetten. Het afleveradres kan dan eenvoudig worden toegevoegd.

Stap 2- VERZENDING

Bij ons geen verborgen kosten. Voor een duidelijk overzichtje verwijzen wij u naar onderstaand tabel:

Verzendkosten

• Afhalen bij onze winkel showroom en afhaalcentrum in Nieuwkuijk (Nederland) dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
• Voor het versturen van bestellingen naar België worden slechts €4,95 aan verzendkosten berekend.

Stap 3- BETALING via beveiligde SSL verbinding

De Huisdiersuper | SSL beveiligde verbindingVeiligheid staat bij ons hoog op de prioriteitenlijst. Dit betreft niet alleen uw persoonsgegevens maar ook een veilige, en makkelijke manier van betalen. Om de betalingen volledig veilig te laten verlopen maken wij gebruik van een SSL verbinding. U herkent een beveiligde verbinding ook aan het SSL-slotje boven- of onderin uw webbrowser. Met de SSL-verbinding worden uw persoonlijke gegevens versleuteld en kunnen ze niet onderschept worden door derden. Alle pagina’s op www.dehuisdiersuper.nl waar u persoonlijke gegevens invoert, zijn op deze manier beveiligd. De SSL-beveiliging is een wereldwijde standaard.

Wanneer u betaalt via Mastercard, Visa, of Bancontact wordt uw computer via een beveiligde SSL-verbinding naar onze betalingspartner Buckaroo doorgeleid. Zodra Buckaroo uw betaling ontvangen heeft, krijgen wij daarvan een bericht binnen en verwerken we uw bestelling. Op deze manier bieden wij u een veilige manier en snelle manier van betalen.

Volgende betaalmethodes zijn beschikbaar
 Bancontact/Mister Cash
• Ideal (alleen mogelijk als u een Nederlandse bankrekening bezit)
• Vooraf overmaken
• E-Maestro
• Visa
• Mastercard

Bedankt voor uw bestelling:

Uw bestelling is nu afgerond. Via het door u doorgegeven emailadres ontvangt u nu een orderbevesting van uw bestelling.

Afhandeling van uw bestelling:

Nadat uw bestelling bij ons in het systeem staat wordt deze altijd nog een keer extra nagekeken door onze medewerkers. Wanneer zij uw bestelling hebben gecontroleerd krijgt u hier automatisch bericht van op het door u opgegeven emailadres. Daarna wordt uw bestelling door ons zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt en via de gekozen verzendoptie verzonden. Op het moment het pakketje bij ons is weggegaan krijgt u hier ook automatisch bericht van. Zo bent u altijd op de hoogte van de status van uw bestelling.

Heeft u de bestelling in goede orde ontvangen maar is het niet de juiste maat? Klik dan hier om direct naar onze Algemene Voorwaarden te gaan waarin staat uitgelegd hoe wij omgaan met retourzendingen.

Wij hopen u met deze pagina een duidelijke en overzichtelijke uitleg te geven over onze bestelprocedure. Mocht u desondanks nog vragen of opmerkingen hebben, dan staat onze afdeling klantenservice graag voor u klaar! De contactgegevens vindt u hieronder.

Alvast bedankt voor uw bestelling en een dikke knuffel aan uw lieftallige huisdier! Team van De Huisdiersuper

De Huisdiersuper.be
Middelweg 32
5253CA, Nieuwkuijk (Noord-Brabant) 
Telefoonnummer: 073-8795409 
Email: info@dehuisdiersuper.be



Bekijk ook eens onze Facebookpagina voor de actuele acties en updates over nieuwe producten.