Onze pluspunten


Al onze medewerkers hebben affiniteit met huisdieren. Bij het huisvesten van huisdieren komt er veel emotie om de hoek kijken. Wij vinden het erg belangrijk dat onze medewerkers dit begrijpen, zodat ze u beter van dienst kunnen zijn.
Daarbij heeft iedere medewerker zijn of haar eigen specialisme gericht op een bepaalde diersoort of diersoorten. Dit zorgt er in de praktijk voor dat we voldoende kennis in huis hebben om nagenoeg alle vragen voor u te kunnen beantwoorden, altijd advies op maat kunnen geven en u van de juiste informatie kunnen voorzien.


Heeft u niet direct een product vraag maar meer een algemene vraag over je huisdier dan staat onze klantenservice ook voor u klaar. Wij zijn per email 24/7 bereikbaar en streven erna om altijd binnen 1 werkdag te reageren. Wilt u liever telefonisch contact is dat uiteraard ook mogelijk tijdens onze openingstijden.


De producten die wij aanbieden op onze website zijn met zorg voor u geselecteerd en wij streven naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Zijn er producten die volgens u ontbreken kunt u dit altijd aangeven. Wij zijn blij met alle feedback. Hiermee kunnen wij ons assortiment en onze klantenservice alleen maar verbeteren en optimaliseren om u als klant beter van dienst te kunnen zijn.